Pracownicy poradni
Pracownicy Poradni są wykwalifikowanym, kompetentnym, doświadczonym zespołem specjalistów. Kultura osobista, profesjonalizm, wrażliwość pedagogiczna, przestrzeganie zasad etyki zawodowej, dbałość i troska każdego pracownika Poradni o dobro pacjenta oraz rzetelność w wykonywaniu obowiązków są gwarancją: zaspokojenia potrzeb i zadowolenia naszych klientów. Nasi specjaliści wyznają ideę uczenia się przez całe życie i są wzorem takiego funkcjonowania. Zachęcają, inspirują i przygotowują odbiorców oferty Poradni do wzięcia własnego życia i rozwoju w swoje ręce, konstruktywnego kierowania nim. W swojej pracy podejmują różnego rodzaju działania kształtujące postawę uczenia się przez całe życie, wzmacniające odpowiedzialność za własne życie i rozwój oraz promujące wartość wiedzy z zakresu psychologii, pedagogiki itp., rozwijania potrzebnych umiejętności i kompetencji psychologicznych, społecznych, zawodowych.
Zespół specjalistów
Anna Zabłocka – Pająk neurologopeda, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, oligofrenopedagog, specjalista w zakresie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC), długoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną. Anna Spółczyńska – logopeda, pedagog; diagnosta i terapeuta dzieci, młodzieży, osób dorosłych z wadami mowy i problemami komunikacyjnymi. Prowadzenie profilaktyki logopedycznej i stymulowanie mowy dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
Anna Ziętek – pedagog; specjalista w zakresie resocjalizacji i profilaktyki uzależnień, terapii pedagogicznej, oligofrenopedagogiki, komunikacji społecznej, mediacji, negocjacji, terapii metodą Biofeedback, oraz terapii metodą Tomatisa. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zagrożonymi niedostosowaniem społecznym i niedostosowanymi społecznie, z zaburzeniami zachowania i emocji a także z niepełnosprawnymi intelektualnie.
Anna Purtak – psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy diagnostyczno – terapeutycznej z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi (również starszymi), z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami czynności psychicznych. Działalność psychologiczna dotyczy głównie: problemów rozwojowych, wychowawczych, rodzinnych, emocjonalnych, motywacyjnych i społecznych, problemów szkolnych, edukacyjnych, jak też stymulacji myślenia twórczego i rozwijania kompetencji społecznych.
Barbara Gelar - oligofrenopedagog, neurologopeda - posiada 30-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Ukończyła podstawowe szkolenia z Metody Krakowskiej, w pracy terapeutycznej wykorzystuje jej elementy.
Ewelina Bogus-Urbańczyk - pedagog, oligofrenopedagog, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, specjalista w zakresie prowadzenia terapii metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne oraz treningu umiejętności społecznych, psychoterapeuta w trakcie całościowego kursu psychoterapii w nurcie psychodynamicznym i systemowym ukierunkowanego na terapię rodzin, pod naukowym kierownictwem prof. dr hab. med. Bogdana de Barbaro.Terapię prowadzi także w języku angielskim.
Kinga Kasprzyk – Wiktorzak – magister fizjoterapii; specjalista w zakresie neurorozwojowej terapii dzieci z zaburzeniami układu ruchowego.
Małgorzata Jóźwik – Krzeszowiec pedagog opiekuńczo-wychowawczy, oligofrenopedagog, diagnosta rozwoju psychomotorycznego dzieci oraz przyczyn trudności w uczeniu się, specjalista z doświadczeniem w zakresie wychowania, edukacji i terapii osób niepełnosprawnych intelektualnie i autystycznych, organizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
Kamila Tusznio - logopeda, pedagog, diagnosta prowadzący terapią dzieci i młodzieży z zaburzeniami mowy. Kwalifikacje z zakresu Pedagogiki specjalność Resocjalizacja i Profilaktyka Społeczna, Logopedia ogólna oraz Negocjacje i Mediacje. Udziela wsparcia pedagogicznego oraz prowadzi zajęcia z zakresu profilaktyki. Nauczyciel dyplomowany.
Patrycja Jędrzejewska – pedagog specjalny, mgr pedagogiki resocjalizacyjnej i profilaktyki społecznej oraz pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog, specjalista z doświadczeniem z zakresu wychowania i edukacji osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz osób z autyzmem i zespołem Aspergera.