Pracownicy poradni

Pracownicy Poradni są wykwalifikowanym, kompetentnym, doświadczonym zespołem specjalistów. Kultura osobista, profesjonalizm, wrażliwość pedagogiczna, przestrzeganie zasad etyki zawodowej, dbałość i troska każdego pracownika Poradni o dobro pacjenta oraz rzetelność w wykonywaniu obowiązków są gwarancją: zaspokojenia potrzeb i zadowolenia naszych klientów. Nasi specjaliści wyznają ideę uczenia się przez całe życie i są wzorem takiego funkcjonowania. Zachęcają, inspirują i przygotowują odbiorców oferty Poradni do wzięcia własnego życia i rozwoju w swoje ręce, konstruktywnego kierowania nim. W swojej pracy podejmują różnego rodzaju działania kształtujące postawę uczenia się przez całe życie, wzmacniające odpowiedzialność za własne życie i rozwój oraz promujące wartość wiedzy z zakresu psychologii, pedagogiki itp., rozwijania potrzebnych umiejętności i kompetencji psychologicznych, społecznych, zawodowych.

Zespół specjalistów

Anna Zabłocka – Pająk neurologopeda, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, oligofrenopedagog, specjalista w zakresie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC), długoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu, niepełnosprawnością intelektualną.  Anna Spółczyńska – logopeda, pedagog;  diagnosta i terapeuta dzieci, młodzieży, osób dorosłych z wadami mowy i problemami komunikacyjnymi. Prowadzenie profilaktyki logopedycznej i stymulowanie mowy dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.

Anna Ziętek – pedagog; specjalista w zakresie resocjalizacji i profilaktyki uzależnień, terapii pedagogicznej, oligofrenopedagogiki, komunikacji społecznej, mediacji, negocjacji, terapii metodą Biofeedback, oraz terapii metodą Tomatisa. Posiada wieloletnie doświadczenie  w pracy z dziećmi i młodzieżą zagrożonymi niedostosowaniem społecznym i niedostosowanymi społecznie, z zaburzeniami zachowania i emocji a także z niepełnosprawnymi intelektualnie.

Anna Purtak – psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy diagnostyczno – terapeutycznej z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi (również starszymi), z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami czynności psychicznych. Działalność psychologiczna dotyczy głównie: problemów rozwojowych, wychowawczych, rodzinnych, emocjonalnych, motywacyjnych i społecznych, problemów szkolnych, edukacyjnych, jak też stymulacji myślenia twórczego i rozwijania kompetencji społecznych.

Barbara Gelar - oligofrenopedagog, neurologopeda - posiada 30-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi. Ukończyła podstawowe szkolenia z Metody Krakowskiej, w pracy terapeutycznej wykorzystuje jej elementy.

Ewelina Bogus-Urbańczyk - pedagog, oligofrenopedagog, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej, specjalista w zakresie prowadzenia terapii metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne oraz treningu umiejętności społecznych, psychoterapeuta w trakcie całościowego kursu psychoterapii w nurcie psychodynamicznym i systemowym ukierunkowanego na terapię rodzin, pod naukowym kierownictwem prof. dr hab. med. Bogdana de Barbaro.Terapię prowadzi także w języku angielskim.

Kinga Kasprzyk – Wiktorzak – magister fizjoterapii; specjalista w zakresie neurorozwojowej terapii dzieci z zaburzeniami układu ruchowego.

Małgorzata Jóźwik – Krzeszowiec pedagog opiekuńczo-wychowawczy,  oligofrenopedagog, diagnosta rozwoju psychomotorycznego dzieci oraz przyczyn trudności w uczeniu się, specjalista z  doświadczeniem w zakresie  wychowania, edukacji i terapii osób niepełnosprawnych intelektualnie i autystycznych, organizacji  wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

Kamila Tusznio - logopeda, pedagog, diagnosta prowadzący terapią dzieci i młodzieży z zaburzeniami mowy. Kwalifikacje z zakresu Pedagogiki specjalność Resocjalizacja i Profilaktyka Społeczna, Logopedia ogólna oraz Negocjacje i Mediacje. Udziela wsparcia pedagogicznego oraz prowadzi zajęcia z zakresu profilaktyki. Nauczyciel dyplomowany.

Patrycja Jędrzejewska – pedagog specjalny, mgr pedagogiki resocjalizacyjnej i profilaktyki społecznej oraz pedagogiki  opiekuńczo - wychowawczej, terapeuta pedagogiczny, oligofrenopedagog, specjalista z doświadczeniem z zakresu wychowania i edukacji osób niepełnosprawnych intelektualnie oraz osób z autyzmem i zespołem Aspergera.

Facebook Twitter Google+ Pinterest

Aktualności

Zaburzenia ze spektrum autyzmu

Zaburzenia ze spektrum autyzmu


 Diagnoza w „Dobrym Miejscu” !!! Nie ma jednego badania, które mogłoby wykazać autyzm, dlatego diagnoza stawi…

Bajka o koronawirusie :)

Bajka o koronawirusie :)


Polecamy "Bajka o złym królu wirusie i dobrej kwarantannie " kliknij tutaj  

Książeczka o koronawirusie :)

Książeczka o koronawirusie :)


W obecnej sytuacji polecamy przeczytać książeczkę o koronawirusie waszym pociechom. kliknij tutaj    

Karty zabaw Wspierające Regulację Emocji

Karty zabaw Wspierające Regulację Emoc…


Drodzy Rodzice i Opiekunowie! Zachęcamy, zwłaszcza w tym trudnym czasie, do wspólnych zabaw z dziećmi - inspirują…

Nasza oferta

O nas

Nasza wizja

Widzimy naszą Poradnię, jako dostępne „Dobre Miejsce”, gdzie w duchu poszanowania każdego człowieka, życzliwości i wrażliwości na jego potrzeby, szala przechyla się w kierunku dobra, nadziei, pozytywnego stosunku do siebie, odporności, funkcjonalności i rozwoju.

Nasza misja

Naszą misją jest służenie specjalistyczną pomocą psychologiczno- pedagogiczną, terapeutyczną, edukacyjną dzieciom, młodzieży, rodzicom, rodzinom, innym placówkom oświatowym, wychowawczym, instytucjom pracującym dla dobra dziecka i rodziny.

Nasz oferta kierowana jest do

osób prywatnych, placówek oświatowych, instytucji i organizacji pracujących na rzecz dziecka i rodziny (urzędy; centra pomocy rodzinie, pomoc społeczna, służba zdrowia, stowarzyszenia, kościoły, policja itd.)

Przyczyniamy się do

podnoszenia jakości życia naszych klientów, promocji zdrowia w szerokim tego słowa znaczeniu (w sferze psychicznej, emocjonalnej, intelektualnej fizycznej, społecznej, duchowej), rozpowszechniania, popularyzacji wiedzy psychologicznej, pedagogicznej w środowisku lokalnym.


Galeria